Εκπαιδευτική Ομάδα & Συνεργάτες

εκπαιδευτική ομάδα neverland

Η εκπαιδευτική ομάδα τηςNeverLand, αλληλεπιδρώντας, ανταλλάσσοντας σκέψεις & ιδέες, με κέφι για δημιουργία, με διερευνητική διάθεση, με φαντασία, με καινοτόμες δράσεις, με υπομονή, με ευαισθησία, με αγάπη & ενθουσιασμό θα βαδίσει μαζί με τους μικρούς μαθητές της το μονοπάτι της γνώσης, με σεβασμό στη προσωπικότητά τους.

Θεωρώντας τη διαδρομή σημαντικότερη και απ' το προορισμό, θα σταθούμε συνοδοιπόροι στο ταξίδι τους, ενθαρρύνοντας και επαινώντας κάθε τους προσπάθεια.

Κατσάρη Αριστέα

Γεννήθηκε στις 5 Νοεμβρίου, είναι μητέρα 4 παιδιών, κατοικεί στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης και είναι ιδρυτικό μέλος της NeverLand.

Πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της Παιδαγωγικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Επιτυχούσα του Α.Σ.Ε.Π. διορίστηκε στο δημόσιο και υπηρέτησε στο 23ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου έως τον Αύγουστο του 2014, τη σχολική χρονιά 2014/2015 ανέλαβε την Διεύθυνση της NeverLandjunior.

Κατά τη διάρκεια της προϋπηρεσίας της στο Δημόσιο:

  • Παρακολούθησε πολλά βιωματικά σεμινάρια που οργάνωσαν οι σχολικοί σύμβουλοι της περιφέρειάς της, που είχαν σαν στόχο τη σύνδεση της θεωρίας με τη πράξη.
  • Οργάνωσε και διαχειρίστηκε την ιστοσελίδα του 23ου Νηπιαγωγείου.
  • Δημιούργησε εκπαιδευτικά dvd, παρουσιάζοντας καινοτόμες δράσεις, σχέδια εργασίας, περιβαλλοντικά προγράμματα, προγράμματα αγωγής υγείας, που πραγματοποίησε μαζί με τα παιδιά της κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Το υλικό αυτό παρουσιάστηκε από τη σχολική σύμβουλο κα Χρυσή Δεδίδου σε σεμινάριο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και παράλληλα αποτέλεσε αναμνηστικό υλικό για τα παιδιά του νηπιαγωγείου.
  • Συμμετείχε κατά το χρονικό διάστημα Οκτώβριος του 2009 – Απρίλιος του 2010 στο πολυμερές Comeniusproject: EarlyYearsTransitionProgramme ( EASE ), το οποίο είχε ως κεντρικό στόχο την επίτευξη συνέχειας κατά τη μετάβαση από τη Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο. Σύμφωνα με το project μία ημέρα την εβδομάδα τα παιδιά του νηπιαγωγείου μαζί με τα παιδιά της πρώτης δημοτικού συμμετείχαν σε δράσεις αναδυόμενου γραμματισμού από κοινού. Η συνεργασία αυτή απέβλεπε την εκπλήρωση του στόχου του EASE που ήταν: η ανάπτυξη μιας ενιαίας μεταξύ Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου επικοινωνιακής – μεθοδολογικής προσέγγισης πρώτου γραμματισμού. Η επιστημονική υπεύθυνη και συντονίστρια του EASEστην Ελλάδα ήταν κα Καλλιόπη Βρυνιώτη Λέκτορας Συγκριτικής Παιδαγωγικής του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.
  • Έχει Πιστοποίηση Δεξιοτήτων και Γνώσεων στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών ( ΤΠΕ 1 )
  • Μαζί με τον Μανώλη Χρήστο δάσκαλο στο 13ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου οργάνωσαν και λειτούργησαν προσφέροντας εθελοντική εργασία, στον χώρο του 13ου & 23ου Δημοτικού Σχολείου Καλλιτεχνικό Εργαστήρι, που λειτούργησε για μια σχολική χρονιά ένα τρίωρο την εβδομάδα.

Από τον Σεπτέμβριο του 2014 ανήκει στην εκπαιδευτική ομάδα τηςNeverLand

Μανώλης Σταύρος

Γεννήθηκε στις 13 Μαΐου, παιδί πολύτεκνης οικογένειας, είναι κάτοικος Ευόσμου και ιδρυτικό μέλος τηςNeverLand.

Τελειόφοιτος της σχολής Ν.Ο.Π.Ε. του τμήματος Πολιτικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Καλή γνώση Αγγλικών πτυχίο Lower

Κάτοχος Επαγγελματικού Διπλώματος Οδήγησης (Δ κατηγορίας) και οδηγός του σχολικού λεωφορείου.

Τσιακτσίρα Μαρία

Έχει γενέθλια στις 3 Ιουνίου, είναι κάτοικος Ευόσμου και είναι στην ομάδα της NeverLand από την έναρξη τα λειτουργίας της.

Πτυχιούχος του τμήματος της Εκπαίδευσης Επιστημών στη Προσχολική Ηλικία του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.

Γνωρίζει Αγγλικά – κάτοχοςLower.

Γνωρίζει Γερμανικά – κάτοχοςZertificate.

Γνωρίζει Υπολογιστές - κάτοχοςEcdl.

Έχει πτυχίο Αρμονίας & γνώσεις Πιάνου.

Με στόχο την επαφή και γνωριμία με καινοτόμες παιδαγωγικές πρακτικές παρακολούθησε και συνεχίζει μέχρι σήμερα σεμινάρια & ημερίδες:

<<Τέχνη και φιλαναγνωσία>>

<<Ομαδοσυνεργατική στο Νηπιαγωγείο – Ομάδες εργασίας>>

<<Η διδασκαλία της Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο: Νέα Αναλυτικά Προγράμματα – Νέα Σχολικά Εγχειρίδια>>

<<Εκπαίδευση μαθητών με αυτισμό>>

<<Κοινωνική & συναισθηματική Αγωγή στην Εκπαίδευση>>

<<Σύνδρομο Down: Ψυχοκοινωνική Ανάπτυξη, Ανίχνευση και Παρέμβαση>>

Παρακολούθησε 25 θεματικές ενότητες συνολικής διάρκειας 75 ωρών στη Σχολή Γονέων που διοργάνωσε ο δήμος Ευόσμουσε συνεργασία μετο Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Διημερίδα “Η διδασκαλία της γλώσσας στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό σχολείο: νέα αναλυτικά προγράμματα-νέα σχολικά εγχειρίδια

Ημερίδα: Βιωματικό Εργαστήριο Μουσειακής Εκπαίδευσης - Σχεδιάζοντας εκπαιδευτικές δράσεις σε μουσεία και χώρους πολιτισμικής αναφοράς.

<<Εκμάθηση Αγγλικής γλώσσας σε νηπιακές ηλικίες Βιωματική μάθηση από 3-6 ετών>>

«Το παιχνίδι ως μέσο πρόληψης και αγωγής υγείας και η αξιοποίησή του στην εκπαιδευτική πράξη

Κέντρο Πρόληψης «ΠΥΞΙΔΑ».

Βιωματικό σεμινάριο Δημιουργικής Γραφής

<<Δημιουργική Γραφή & Μυθοπλασία>>

Είναι μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας της NeverLandαπό την αρχή της ίδρυσής της.

 

Σοφία Μπούμπουλα

Γεννήθηκε στις 7 Σεπτεμβρίου και μένει στον δήμο Παύλου Μελά.

Πτυχιούχος του Παιδαγωγικού τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της συμμετείχε ενεργά σε εθελοντικές δράσεις που οργανώνονταν με σκοπό τη βιωματική προσέγγιση της γνώσης.

Μάρτιος 2009 – ανάλυση παιδικών σχεδίων στο πλαίσιο του μαθήματος της ψυχολογίας του παιδικού σχεδίου.

Απρίλιος 2010 – παραγωγή ραδιοφωνικής εκπομπής στον τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό του Βόλου στο πλαίσιο της Παγκόσμια Ημέρας κατά του Ρατσισμού με θέμα <<Η βία και ο ρατσισμός στο χώρο του αθλητισμού>>

Μάιος 2010 – μουσικο-κινητικό παιχνίδι στο Διαπολιτισμικό Εργαστήρι που πραγματοποιήθηκε στην παραλία του Βόλου

Ιανουάριος 2011 – Εργασία στο πλαίσιο του μαθήματος Τεχνολογία και Μαθηματικά με σκοπό την παραγωγή Παιδαγωγικού Υλικού και Θεματικών Σχεδίων Εργασίας. Παραγωγή ψηφιακού υλικού (video) και ψηφιακού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος (geogebra,scratch,kidspiration) με στόχο την διδαχή και την κατανόηση από τα παιδιά μαθηματικών εννοιών.

28/5/2008 Παρουσίαση Εργασίας στη Διεθνή Ημερίδα με θέμα

<< Η πολιτισμική αλληλεπίδραση των παραμυθιών και των τεχνών στην διαμόρφωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων >>

Με στόχο την ευρύτερη ενημέρωσή της σε εκπαιδευτικά θέματα παρακολούθησε σεμινάρια ημερίδες και συνέδρια με θέματα:

<<Τέχνη και φιλαναγνωσία>>

<<Η πληροφορική και οι εφαρμογές της στην εκπαίδευση>>

<< Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στην εκπαίδευση >>

Είναι κάτοχος Proficiency (Michigan State University)

Γνώση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών. 

Κάτοχος πτυχίου ECDL χειρισμός Η/Υ σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα.

Ενεργό μέλος του τμήματος παραδοσιακών χορών του δήμου Παύλου Μελά.

Κατέχει πιστοποιημένες γνώσεις <<Πρώτων Βοηθειών>> από το ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης.

Με στόχο την επαφή και γνωριμία με καινοτόμες παιδαγωγικές πρακτικές παρακολούθησε σεμινάριο (25 ενοτήτων συνολικής διάρκειας 75 ωρών) στη Σχολή Γονέων που διοργάνωσε ο δήμος Ευόσμου σε συνεργασία με το Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Διημερίδα “Η διδασκαλία της γλώσσας στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό σχολείο: νέα αναλυτικά προγράμματα-νέα σχολικά εγχειρίδια

<<Εκμάθηση Αγγλικής γλώσσας σε νηπιακές ηλικίες Βιωματική μάθηση από 3-6 ετών>>

Από τον Σεπτέμβριο του 2013 είναι μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας τηςNeverLand.

 

Σαβουλίδου Γεωργία

Γεννήθηκε στις 8 Φεβρουαρίου και κατοικεί στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης.

Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Τομέας Αισθητικής Παιδείας - Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Κατά τη διάρκεια των σπουδών της πραγματοποίησε στο πλαίσιο της πρακτικής της άσκησης Σχέδια Εργασίας και Διαθεματικές Προσεγγίσεις σε νηπιαγωγεία του νομού Θεσσαλονίκης.

Με στόχο την ευρύτερη ενημέρωσή της σε εκπαιδευτικά θέματα παρακολούθησε σεμινάρια ημερίδες και συνέδρια με θέματα:

<<Δυσλεξία – Μαθησιακές δυσκολίες Τεστ & Μέθοδος Παυλίδη>>

<<ΠροβλήματαΜάθησης και Συμπεριφοράς>>

<<Σεξουαλική Υγεία – όσα θα θέλατε να μάθετε… >>

<<Η παιδική λογοτεχνία σήμερα: τάσεις και προτάσεις>>

<<Οι μορφές βίας κατά των παιδιών στη σύγχρονη κοινωνία>>

<<Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στην εκπαίδευση>>

4ο Πανελλήνιο Συνέδριο <<Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία

«Το παιχνίδι ως μέσο πρόληψης και αγωγής υγείας και η αξιοποίησή του στην εκπαιδευτική πράξη

Κέντρο Πρόληψης «ΠΥΞΙΔΑ».

Γνώση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών

Καλή γνώση Αγγλικών πτυχίο LOWER.

 

Από τον Σεπτέμβριο του 2013 είναι μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας της NeverLand.

 

Καλανδάρογλου Ματίνα

Γεννήθηκε στις 12 Νοεμβρίου, είναι παιδί τρίτεκνης οικογένειας και κατοικεί στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης.

Πτυχιούχος του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης του τμήματος Βρεφονηπιοκομίας

Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στην NeverLndστην τάξη του Νηπιαγωγείου παράλληλα με την Νηπιαγωγό μας Τσιακτσίρα Μαρία όπου και ανέπτυξε καινοτόμες δράσεις στο πλαίσιο της πτυχιακής της εργασίας με θέμα <<Ιμπρεσιονισμός και Προσχολική Αγωγή>>

Με στόχο την ευρύτερη ενημέρωσή της σε εκπαιδευτικά θέματα παρακολούθησε και συνεχίζει μέχρι σήμερα, σεμινάρια και ημερίδες με θέματα:

<<Πρώτες Βοήθειες>> που διοργανώθηκε από το ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης

<<ΔΕΠΥ και βασικές Αρχές Παρεμβάσεων στο Εκπαιδευτικό Περιβάλλον>> διοργανώθηκε από την Ελληνική Εταιρία Μελέτης ΔΕΠΥ

<<Ο εκφοβισμός στα Ελληνικά σχολεία: πως μπορούμε να προστατεύσουμε τα παιδιά και τους εφήβους>> φορέας υλοποίησης Πυξίδα

<<Θηλασμός: Είναι στην φύση μας>> Εκστρατεία ενημέρωσης για τον μητρικό θηλασμό υπό την αιγίδα της Unicef

Πανελλήνιο Συνέδριο << Ο ρόλος της συμβουλευτικής Ψυχολογίας σε συνθήκες κρίσης>> φορές ΕΛ.Ψ.Ε Θεσσαλονίκης

Εισηγήτρια στο 13ο Πανελλήνιο Μετεκπαιδευτικό συνέδριο Προσχολικής Αγωγής με θέμα <<Μπορούμε να μιλήσουμε για τον ιμπρεσιονισμό στη Προσχολική ηλικία;>>

Κατά την διάρκεια των σπουδών της, με στόχο την επαφή και γνωριμία με καινοτόμες παιδαγωγικές δράσεις, συμμετείχε σε ομαδικές εργασίες και παράλληλα ασχολήθηκε με τη συγγραφή και καταγραφή των αποτελεσμάτων.

Καλή γνώση Αγγλικών πτυχίο Lower

Κάτοχος πτυχίου ECDLχειρισμός Η/Υ σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα.

Με ενδιαφέρον για τις καλλιτεχνικές δραστηριότητες υπήρξε μέλος της χορωδίας του Πολιτιστικού Κέντρου Ευόσμου για 3 χρόνια, παρακολούθησε μαθήματα ζωγραφικής για 3 χρόνια, μαθήματα μουσικής γνώσης μεταλλόφωνου και για 6 χρόνια φοίτησε σε σχολή μπαλέτου.

Από τον Μάρτιου του 2014 είναι μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας της NeverLand.

 

Μανώλης Κρίτων

Γεννήθηκε στις 6 Αυγούστου, είναι παιδί πολύτεκνης οικογένειας και κατοικεί στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης.

Σπουδάζει <<Ελληνικό Πολιτισμό>> στο Ε.Α.Π.

Φοίτησε για 4 χρόνια, στο τμήμα εφήβων, στο θεατρικό Εργαστήρι Νεφέλες στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης και συμμετείχε σε αντίστοιχες θεατρικές Παραστάσεις.

Συμμετείχε σε πρόγραμμα Erasmus(ανταλλαγή μαθητών) που οργάνωσε το 3ο Γενικό Λύκειο Ευόσμου κατά το οποίο φιλοξένησε για μία εβδομάδα έναν μαθητή από την Γαλλία και φιλοξενήθηκε από ένα μαθητή στην Ισπανία.

Καλή γνώση Αγγλικών πτυχίο Lower

Από τον Σεπτέμβριο του 2014 είναι μέλος της ομάδας της NeverLand.

 

Πάτσιου Σταθούλα

Γεννήθηκε στις 20 Νοεμβρίου, είναι παιδί πολύτεκνης οικογένειας και κατοικεί στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης.

Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Τομέας Αισθητικής Παιδείας – Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Γνωρίζει Αγγλικά – κάτοχος Lower.

Κατά την διάρκεια των σπουδών της πραγματοποίησε στο πλαίσιο της πρακτικής της άσκησης Σχέδια Εργασίας & Διαθεματικές Προσεγγίσεις σε δημόσια νηπιαγωγεία του νομού Θεσσαλονίκης.

Επίσης συμμετείχε σε ομαδική εργασία και έρευνα που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου με θέμα <<τα στάδια εξέλιξης της ανάπτυξης των νηπίων>>.

Με στόχο την ευρύτερη ενημέρωσή της σε εκπαιδευτικά θέματα παρακολούθησε και συνεχίζει μέχρι σήμερα, σεμινάρια και ημερίδες με θέματα:

<< Η παιδική λογοτεχνία σήμερα: τάσεις και προτάσεις >>

<< Σεξουαλική υγεία – όσα θα θέλατε να μάθετε >>

<< Ηγεσία και σχολική αποτελεσματικότητα >>

<< Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στην εκπαίδευση >>

<< Οι μορφές βίας κατά των παιδιών στη σύγχρονη κοινωνία >>

<< Δυσλεξία – Μαθησιακές Δυσκολίες, Διάσπαση Προσοχής – Τεστ και Μέθοδος Παυλίδη >>

Ημερίδα: Αλήθεια τι είναι το θεατρικό παιχνίδι; Παιχνίδι ή Θέατρο ή και τα δύο;

«Το παιχνίδι ως μέσο πρόληψης και αγωγής υγείας και η αξιοποίησή του στην εκπαιδευτική πράξη

Κέντρο Πρόληψης «ΠΥΞΙΔΑ».

<<Το παραμύθι μας ταξιδεύει μέσα από την υγεία και τον πολιτισμό>>

<<Θετική Ψυχολογία στην εκπαίδευση: εφαρμογές για μια χαρούμενη τάξη>>

Κάτοχος πτυχίου ECDLχειρισμός Η/Υ σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα.

Από τον Ιανουάριο του 2015 είναι μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας της NeverLand.

 

Κουντουρά Νατάσα

Έχει γενέθλια στις 23 Ιουλίου και κατοικεί στην Νεάπολη Θεσσαλονίκης.

Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Τομέας Αισθητικής Παιδείας – Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Κατά την διάρκεια της πρακτικής της άσκησης σε δημόσια Νηπιαγωγεία του νομού μας οργάνωσε τις εκπαιδευτικές της δράσεις χρησιμοποιώντας καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις όπως διαθεματική προσέγγιση, μουσειακή εκπαίδευση, διαπολιτισμική εκπαίδευση και σχέδια εργασίας.

Με στόχο την ευρύτερη ενημέρωσή της σε εκπαιδευτικά θέματα παρακολούθησε και συνεχίζει μέχρι σήμερα, σεμινάρια και ημερίδες με θέματα:

<< Εργαστήρι Επιχειρηματικότητας>> σεμινάριο που διοργάνωσε το Α.Π.Θ.

<<Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας στα παιδιά>> σεμινάριο που διοργάνωσε το Λαϊκό Πανεπιστήμιο

<<Διάσπαση Προσοχής & Σύνδρομο AspergerΑίτια – Διάγνωση – Αντιμετώπιση>> Επιστημονική Ημερίδα Employ.

<<Δημιουργικές προσεγγίσεις στην εκπαίδευση>> Ημερίδα που διοργάνωσε η καλλιτεχνική ομάδα <<Σχέδια στην Πόλη>>

<<Μέρες Έκφρασης και δημιουργίας>> θεματική ενότητα <<Εκπαίδευση και Πολιτισμός>> Ημερίδα που διοργάνωσαν οι φίλοι του ιδρύματος Μελίνα Μερκούρη.

<<Γνωστική Ψυχολογία: Από το εργαστήριο στην κοινωνία>> Παννελλήνιο Συνέδριο που διοργανώθηκε από τη Παιδαγωγική /Φιλοσοφική Σχολή Θεσσαλονίκης.

Καλή γνώση Αγγλικών πτυχίο Lower

Καλή γνώση Γερμανικών πτυχίο GoetheZertifikatB1

Κάτοχος πτυχίου ECDLχειρισμός Η/Υ σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα.

Πιστοποίηση KeyCERTspecialist (Πρακτική Γραμματείας)

Βεβαίωση Σπουδών Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας

Με αγάπη και ενδιαφέρον για τον συνάνθρωπο προσέφερε εθελοντική εργασία στο κέντρο δημιουργικής απασχόλησης παιδιών ΑΜΕΑ στον Δήμο Νεάπολης.

Από τον Ιανουάριο του 2015 είναι μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας της NeverLand.

 

Ζωή Κεσελοπούλου

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Φοίτησε στο Μουσικό σχολείο Θεσσαλονίκης. Ως μαθήτρια το 2004 απέσπασε το Α' βραβείο στο παραδοσιακό τραγούδι και ειδική διάκριση στη βυζαντινή μουσική στους Πανελλήνιους μαθητικούς αγώνες.
Το 2010 αποφοίτησε με 'Άριστα' από το τμήμα Μουσικής Επιστήμης και τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με ειδίκευση στα Παραδοσιακά κρουστά και τη Φωνητική Εκτέλεση.

Το πτυχιακό της Ρεσιτάλ ήταν μία performance με αναφορές στο dada και τον ιμπρεσιονισμό. Αντίστοιχα η πτυχιακή της είχε μία ολιστική προσέγγιση στην έννοια του Ρυθμού και συνοψίζεται στην αντίληψη του κρουστού όχι μόνο ως δεξιοτέχνη - οργανοπαίχτη, αλλά ως μουσικοπαιδαγωγού και perfomer.
Έχει συνεργαστεί και συμπράξει στην Ελλάδα και το εξωτερικό ως βοκαλίστρια και κρουστή με εξαιρετικούς μουσικούς της Ανατολικής Μεσογείου με ξεχωριστές συνεργασίες τον Πετρολούκα Χαλκιά, τον Σωκράτη Σινόπουλο, τον Μιχάλη Σιγανίδη, τον Αντώνη Απέργη, τους μουσικούς της εθνικής τουρκικής Ραδιοτηλεόρασης Derya Turkan, Gudsi Erguner, Yordal Tokan και πολλούς άλλους. Υπήρξε μέλος των συγκροτημάτων Μακεδονική Fanfara (
balkan),Bubliatska(post,balkan), Akdenizquartet(Mediteranian), Metsaikos(dubstep,d& b).

Έχει εργαστεί ως συμβασιούχος στο Παραδοσιακό σύνολο του δήμου Θεσσαλονίκης, ως καθηγήτρια κρουστών και μουσικών συνόλων ελεύθερου αυτοσχεδιασμού στο Μουσικό σχολείο Καβάλας και Ηρακλείου, αλλά και στον ιδιωτικό τομέα σαν δασκάλα μουσικής προπαιδείας σε βρεφικές και προσχολικές ηλικίες. Εθελοντικά έχει εργαστεί στο κέντρο απεξάρτησης ''Ιθάκη'' , όπου συμμετείχε ως κρουστή και perfomer σε μία περιοδεία μαζί με το ιαπωνικό συγκρότημα ''Yamato''.
Από το 2010 είναι μέλος της Ελληνικής Ένωσης Μουσικοπαιδαγωγών Ελλάδος και από το 2013 μέλος της International Society for Music Education. Παράλληλα παρακολούθησε δεκάδες σεμιναριακά μαθήματα και διεθνή συνέδρια που αφορούν τα κρουστά, το τραγούδι, την εκπαίδευση, το performance και την εμψύχωση.

Από το 2014 ξεκίνησε την πρακτική της άσκηση στο ΠρόγραμμαΜουσικής ανάπτυξης βρεφών και νηπίων Baby Artists και μπήκε στη παρέα της NeverLand

Από τον Ιανουάριο του 2014 είναι μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας μας και  επιμελείται της μουσικής προπαιδείας και της θεατρικής αγωγής όλων των τμημάτων της NeverLand & NeverLandjuniorαπό τα βρέφη έως τα νήπια.

 

Λασκαρίδου Κωνσταντίνα

Γεννηθηκε στις 5 Σεπτεμβρίου και κατοικεί στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης.

Απόφοιτος Επαγγελματικής Σχολής Ευόσμου Θεσσαλονίκης του τμήματος Οδοντοτεχνικής

Κάτοχος πτυχίου ECDLχειρισμός Η/Υ σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα.

ΠάραπολύκαλήγνώσηΑγγλικώνCERTIFICATE OF ACHIEVEMENT

Από τον Ιανουάριο του 2015 είναι μέλος της ομάδας της NeverLand.

 

Αθηνά Λιώτη

Γεννήθηκε στις 17 Μαΐου & κατοικεί στην Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης.

Πτυχιούχος του τμήματος της Εκπαίδευσης Επιστημών στη Προσχολική Ηλικία του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.

ΓνωρίζειΑγγλικάκάτοχοςProficiency (Michigan State University)

Γνωρίζει Γερμανικά –κάτοχος Zertificate.

Γνωρίζει Υπολολγιστές - κάτοχοςEcdl.

Έχει πτυχίο Αρμονίας & γνώσεις Βιολιού.

Πιστοποιημένες γνώσεις <<Πρώτων Βοηθειών>> από το ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης

Με στόχο την επαφή και γνωριμία με καινοτόμες παιδαγωγικές πρακτικές παρακολούθησε και συνεχίζει μέχρι σήμερα σεμινάρια & ημερίδες:

6ο Πανελλήνιο Συνέδριο για τις φυσικές επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση

14ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας. Η Ψυχολογία σε κρίση-μους καιρούς. Ημερίδα με τίτλο: « Ο ρόλος της πληροφορικής στην εκπαίδευση»

Σεμινάρια με θέμα:

« Η διαχείριση της πολιτισμικής ετερότητας μέσα στον εκπαιδευτικό θεσμό»

<<Το παραμύθι μας ταξιδεύει μέσα από την υγεία και τον πολιτισμό>>

Υλοποίηση σχεδίου εκπαιδευτικής δράσης (project) και εφαρμογή της διαθεματικής προσέγγισης κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της εμπειρίας σε Νηπιαγωγείο

Από τον Δεκέμβριο του 2014 είναι μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας της NeverLand

 

Ματούλα Μπάρου

Έχει γενέθλια την 1η Απριλίου, είναι παντρεμένη, μητέρα 3 παιδιών και κατοικεί στο Εύοσμο Θεσσαλονίκης

Πτυχιούχος της σχολής Βοηθών Ιατρικών και Βιολογικών Εργαστηρίων του τομέα Υγείας και Πρόνοιας Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης.

Πρακτική άσκηση: στο νοσοκομείο « Γ. Γεννηματάς »

Ιδιοκτήτρια για πολλά χρόνια ατομικής επιχείρησης με αντικείμενο το λιανικό εμπόριο ξηρών καρπών, ζαχαρωδών, ειδών ζαχαροπλαστικής και γαλακτοκομικών προϊόντων στην περιοχή του Ευόσμου.

Κατά την διάρκεια της επαγγελματικής της καριέρας και μετέπειτα παρακολούθησε σεμινάρια συναφή με την διατροφή, τα βιολογικά προϊόντα και την υγεία.

Σεμινάριο Επαγγελματικής Κατάρτισης, με τίτλο:

«Πωλητής οικολογικών τροφίμων και άλλων ειδών» 800 ωρών ΚΕΚ

«Καινοτόμες αναπτυξιακές δράσεις ΚΕΚ- IDEA»

Καλή γνώση Αγγλικών πτυχίοLOWER

Κάτοχος πτυχίουECDL χειρισμός Η/Υ σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα.

Με αγάπη για τον αθλητισμό και την άσκηση, διετέλεσε αθλήτρια στίβου κατά τα παιδικά και νεανικά της χρόνια σε συλλόγους της Δράμας και συνεχίζει μέχρι σήμερα με συμμετοχές σε Μαραθώνιους.

Είναι μέλος της ομάδας τηςNeverLand από τον Ιούνιο του 2015

Πάτσιου Ειρήνη

Γεννήθηκε στις 20 Νοεμβρίου, είναι παιδί πολύτεκνης οικογένειας και κατοικεί στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης.

Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Τομέας Αισθητικής Παιδείας – Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Κατά την διάρκεια των σπουδών της πραγματοποίησε στο πλαίσιο της πρακτικής της άσκησης Σχέδια Εργασίας & Διαθεματικές Προσεγγίσεις σε δημόσια νηπιαγωγεία του νομού Θεσσαλονίκης.

Επίσης συμμετείχε σε ομαδική εργασία και έρευνα που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου με θέμα <<τα στάδια εξέλιξης της ανάπτυξης των νηπίων>>.

Με στόχο την ευρύτερη ενημέρωσή της σε εκπαιδευτικά θέματα παρακολούθησε και συνεχίζει μέχρι σήμερα, σεμινάρια και ημερίδες με θέματα:

<<Η θεατρική διάσταση στην εκπαίδευση>>

<< Η παιδική λογοτεχνία σήμερα: τάσεις και προτάσεις >>

<< Σεξουαλική υγεία – όσα θα θέλατε να μάθετε >>

<< Ηγεσία και σχολική αποτελεσματικότητα >>

<< Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στην εκπαίδευση >>

<< Οι μορφές βίας κατά των παιδιών στη σύγχρονη κοινωνία >>

<< Δυσλεξία – Μαθησιακές Δυσκολίες, Διάσπαση Προσοχής – Τεστ και Μέθοδος Παυλίδη >>

Θετική Ψυχολογία στην εκπαίδευση: εφαρμογές για μια χαρούμενη τάξη

Ημερίδα: Αλήθεια τι είναι το θεατρικό παιχνίδι; Παιχνίδι ή Θέατρο ή και τα δύο;

Γνωρίζει Αγγλικά – κάτοχος Lower.

Κάτοχος πτυχίου ECDL χειρισμός Η/Υ σε όλα τα

γνωστικά αντικείμενα.

Από τον Σεπτέμβριο του 2015 είναι μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας της NeverLand.

 

Δημήτρης Σκούφης

Γεννήθηκε στις 20 Φεβρουαρίου, είναι παιδί πολύτεκνης οικογένειας και κατοικεί στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης.

Είναι τελειόφοιτος του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στο τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.

Κάτοχος Επαγγελματικού Διπλώματος Οδήγησης (Δ κατηγορίας) και οδηγός του σχολικού λεωφορείου.

Γνωρίζει Αγγλικά – κάτοχος Lower.

Γνωρίζει Γερμανικά – κάτοχος Zertificate.

Παρακολούθησε σεμινάρια του ΕΦΕΤ και έχει Πιστοποίηση χειριστεί τροφίμων.

Κατά τα μαθητικά του χρόνια συμμετείχε στην ομάδα βόλεϊ του σχολείου του αλλά και ήταν μέλος σε αντίστοιχη ερασιτεχνική ομάδα.

Ενεργό μέλος Πολιτιστικού Συλλόγου Παραδοσιακών Χορών για 13 χρόνια & με συμμετοχή σε διεθνή φεστιβάλ (folklore).

Ανήκει στην ομάδα της NeverLandαπό τον Σεπτέμβριο του 2015

 

Γεωργία Παρασκευοπούλου

Έχει γενέθλια στις 11 Ιουνίου και είναι κάτοικος Ευόσμου.

Πτυχιούχος του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης του τμήματος Βρεφονηπιοκομίας

Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στον Παιδικό Σταθμό <<Αναπνοή>> του Ι. Ναού Αγίου Αθανασίου.

Με στόχο την ευρύτερη ενημέρωσή της σε εκπαιδευτικά θέματα παρακολούθησε και συνεχίζει μέχρι σήμερα, σεμινάρια και ημερίδες με θέματα:

<<Α' ΒΟΗΘΕΙΩΝ>> που οργάνωσε και εκπόνησε η Μ.Κ.Ο. Έλληνες Διασώστες

<<Διαθεματικές Προσεγγίσεις στη Μουσική και το Τραγούδι στο Νηπιαγωγείο>>

Εκπαιδευτικό Βιωματικό Θεωρητικό Σεμινάριο <<Παιδί με ΔΕΠ-Υ: Μια Παιγνιοθεραπευτική Προσέγγιση>>

Γνωρίζει Αγγλικά κάτοχος Lower

Κάτοχος πτυχίου ECDLχειρισμός Η/Υ σε όλα τα αντικείμενα.

Με αγάπη για τα παιδιά, για επτά συνεχόμενα χρόνια, συμμετείχε σε κατασκηνωτικά Προγράμματα σαν Ομαδάρχισσα και δίδασκε σε παιδιά δημοτικού Παραδοσιακούς Χορούς.

Από τον Ιανουάριο του 2015 ανήκει στην εκπαιδευτική ομάδα της NeverLand.

 

Έφη (Ευσταθία) Βασιλακάκη

Γεννήθηκε στις 20 Δεκεμβρίου και κατοικεί στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης.

Είναι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του τμήματος Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών με επαγγελματική δεξιότητα σε Ψυχολογία Κοινωνιολογία Παιδαγωγική και Λογοτεχνία

Με ευαισθησία και αγάπη για τον Πολιτισμό και τον τόπο της πρόσφερε εθελοντική εργασία στα εκπαιδευτικά προγράμματα που πραγματοποιούνται στο Β.Β.Ε.Μ. Βιοτεχνικό - Βιομηχανικό Μουσείο που στεγάζεται στο Τεχνολογικό και Πολιτιστικό Πάρκο Λαυρίου. Για την προσφορά της αυτή, της απονεμήθηκε Τιμητική Διάκριση.

Με στόχο την ευρύτερη ενημέρωσή της σε εκπαιδευτικά θέματα παρακολούθησε σεμινάρια ημερίδες και συνέδρια με θέματα:

Ημερίδα με θέμα: <<Βία και παιδί, ενταξιακές προοπτικές στο σχολείο>>

Βιωματικό Σεμινάριο <<Ελάτε να παίξουμε…>> Το Παιχνίδι σαν μέσο εξέλιξης και ψυχοθεραπείας παιδιών και ενηλίκων.

<<Νεοελληνική Λογοτεχνία και Ψηφιακές Τεχνολογίες>> τρίμηνο επιμορφωτικό πρόγραμμα εξ αποστάσεως.

<<Αγχώδεις Διαταραχές σε Παιδιά και Εφήβους: Όταν το Άγχος γίνεται πρόβλημα>>

Edx-HarvardX: The ancient greek hero

Edx-WagningenX: Introduction to Nutrition-Food for health

Edx-UWashingtonX: Positive Behavior in Early Childhood

ΓνωρίζειΑγγλικάκάτοχος Proficiency(Michigan State University)

ΓνωρίζειΓαλλικάκάτοχοςDiplomed‘etudes en langue francaise.

ΠιστοποιητικόγνώσειςΗ/ΥCambridgeInternationalExaminations.

Από τον Αύγουστο του 2015 ανήκει στην εκπαιδευτική ομάδα της NeverLand